Slutar blogga här

Jag har slutat att blogga här. Och sanningen är att det är alledes tråkigt att blogga om moviestar nu.
Men jag gör fortfarande bloggdesigns på beställningar fortfarande, jag har bara ibland inte tid med alla
beställningar, okej? Men, jag spelar fortfarande moviestar.
Nåja, ha nt dåliga samveten om ni tror ni har något med bloggen att påverkat, det har ni inte det var bara jag som tappade mitt blogg sug :)
Hej då, och slösa inte eran tid på kinesisk teknologi x)
( Som en viss jag gör )



Kommentarer
Postat av: Blondie <3333

Hur gör du bloggen så snygg?! Jag har försökt göra en snygg blogg flera gånger men din är ändå 100 gånger snyggare!! Hur gör man sådär med headern och bakrunden?!

2012-02-11 @ 15:34:51

:

Namn:
Lat-knappen!♥

Din e-mail? (Bara jag ser!)♥

Har du en blogg? ♥

Vad skulle du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0