Vill du ha design? ^^

Det här är BARA BARA BARA för blogg.se !!

Vill du ha en design, en header (och bakgrund oxå!) Och matchande "text" färger i menyn? ;D Det kostar 2presenter från min ö-lista och se 5 av mina filmer ^^ (Om du har sett alla mina filmer, så blir det undantag att du får ge 4 autos)

Vill du ha en header med matchande bakgrund, matchande "text" färger i menyn och en liten Profil med dej och text i menyn? ^^ Det kostar 3 presenter från min ö-lista och 7 av mina filmer! ;D (Om du har sett alla mina filmer, så blir det undantag att du ger 6 autos)

Och viktigt:

Skicka mail så jag vet att du ska ha och säg hur du vill ha den i mailet! och du MÅSTE ha blogg.se, och blogga mkt! För, annars blir de bortkastad tid att du sen slutar blogga elr att du skaffar en ny design på några dagar efter jag gjorde designen! ^^

Och ni kmr nt få genomskilnig design, sry men så är de!



Min gamla design ;D

UPDATE: Ibland är det så att jag nt har något på min ö-lista! Men jag ska fylla på så fort som möjligt!

OOOOCCH! Jag kan bara göra en design per dag! ;D

OCH, GE NT NT NT NT NT NT NT NT NT NT NT PRESENTER I FÖRVÄG!!!

Kommentarer
Postat av: Hejj

Du borde veta en sak att du ..............



ÄGER!!! ;)

2011-07-25 @ 11:13:44
Postat av: Tildizz_ (msp)

Jag vill ha en snygg header eller vad det nu heter 8D hah! men vi e ju vänner på msp så maila mejj om du vill göra en ;D snällaaa! ;O

2011-07-26 @ 11:21:59
URL: http://tildizzen.bloggplatsen.se
Postat av: Tildizz_

hallå??????? miley?? snälla kan jag få en? jag har sett alla dina filmer♥ du äger ;D

2011-07-31 @ 12:43:29
URL: http://tildizzmsp.blogg.se/

:

Namn:
Lat-knappen!♥

Din e-mail? (Bara jag ser!)♥

Har du en blogg? ♥

Vad skulle du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0