SLUTA!

Azzå, jag blir faktiskt jätte irriterad på dom här artbooksen där det står "JAG KÄNNER MEJ SÅ SÅ SÅ, KLICKA LOVE IT OM DU BRYR DEJ OM MIG"



Azzå, när dom gjord sånna här artbooks så känner sig hela msp uthängd elr ignorerad? -.-'
Artbooks är ju till för att vara kreativa, nt skriva hur mkt synd det är om dej O.-'

Och om ni kollar extra närmare på Artbooks på Highscores, nå, vad är det mesta ni ser?


Azzå, jag är oxå säker på att en vissa bara gör så för att få fame, för alltid på SLUTET av varenda står det ju "Kommentera/gilla om du bryr dej" -.-'

(Och ni som gjort sånna artbooks, ta nt illa upp nu, jag säger min åsikt det jag nu sagt behöver ni nt ändra)


Kommentarer
Postat av: Manuela!

Jag har gjort en artbook där jag nt klagar! Utan säger hur underbar mina vänner är! Bla bla klicka love it om du vill bla bla, Men det är väl en annan sak? :)

2011-08-05 @ 00:38:08
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/

:

Namn:
Lat-knappen!♥

Din e-mail? (Bara jag ser!)♥

Har du en blogg? ♥

Vad skulle du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0